Analiza listopadowej aktywności producentów okien na Facebooku

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Analitycy Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS) przyjrzeli się działaniom producentów okien na Facebooku w listopadzie 2023 roku. W zestawieniu dominują firmy takie jak Eko-Okna S.A., VELUX (PL) oraz DRUTEX S.A. Jak prezentowała się sytuacja w przypadku pozostałych producentów?

 

Liderzy w branży okiennej

 

Eko-Okna S.A. zdominowało ranking osiągając ponad 4,4 tys. interakcji. Publikując 21 postów w miesiącu, firma ta nie tylko zdobyła pierwsze miejsce w zestawieniu, ale również wykazała wysokie zaangażowanie swojej społeczności. 

VELUX (PL), pomimo spadku liczby fanów o 1,1 tys., zanotował prawie 3,2 tys. interakcji, utrzymując silną pozycję na rynku. Firma opublikowała 15 postów w listopadzie, które wygenerowały zdecydowanie lepsze wyniki niż w poprzednim miesiącu. 

Na trzecim miejscu znajduje się DRUTEX S.A. z wynikiem 2,2 tys. interakcji. Wzrost aktywności profilu, związany z publikacją 19 postów w miesiącu, przełożył się na wzrost liczby nowych fanów (55) oraz skok o dwa miejsca w zestawieniu. 

Najbardziej aktywne profile producentów okien w listopadzie 2023

 

WIKĘD był jednym z najbardziej aktywnych producentów w badanym miesiącu. Opublikował 24 posty, które pozwoliły mu uzyskać 1,2 tys. interakcji i aż 308 udostępnień. Wysoką aktywność wykazały także REHAU Polska (21 postów) oraz VEKA Polska (20 postów). 

Biorąc pod uwagę przyrost fanów, imponujący wynik uzyskała firma Wiśniowski – prawie 1,6 tys. nowych obserwujących. Kolejne pozycje należą do Okno Plus (460 nowych fanów) oraz KRISPOL (319 nowych fanów). 

 

Podsumowanie

 

W listopadzie 2023 roku w zestawieniu producentów okien na Facebooku prym wiodły firmy Eko-Okna S.A., VELUX (PL) oraz DRUTEX S.A. Te trzy marki najskuteczniej angażowały swoich fanów. 

 

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].