Kadra instytutu

Michał Fedorowicz

Michał Fedorowicz

Michał Fedorowicz

Analityk danych, haker zasięgów. Twórca modeli do analitycznych mediów społecznościowych. Od 2020 Prezes Instytutu Badania Internetu i Mediów Społecznościowych.

Marcin Wiśniewski

Marcin Wiśniewski

Marcin Wiśniewski

Z wykształcenia prawnik, doświadczony strateg marketingu politycznego. Współpracował ze sztabami krajowymi jednej z największych partii politycznych, wielokrotnie kierował kampaniami wyborczymi na szczeblu regionalnym. Tworzył strategie marketingowe dla agencji marketingu internetowego. Dwukrotnie organizował misje gospodarcze do Kazachstanu, dla branż rolnej, meblarskiej i alkoholowej. Od 2020 roku Dyrektor Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.

Dobromir Ciaś

Dobromir Ciaś

Założyciel Edge NPD, polskiej technologicznej spółki realizującej m.in. projekt do walki z dezinformacją i botami w Internecie (ABTShield). Łączy wiedzę biznesową, techniczną i socjologiczną, aby prowadzić jeden z najbardziej innowacyjnych start-upów w branży analizy informacji i badań behawiorystycznych. Został uznany za jednego ze 100 najlepszych innowatorów w Europie Środkowo-Wschodniej (nagroda NE100) przez Google i Financial Times. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji z zakresu analizy rynku, metod analitycznych i metodologii badań.

Jakub Jasiński

Jakub Jasiński

Przez wiele lat pracował jako analityk informacji politycznych i ekspert ds. gospodarczych w Polsce i zagranicą. Zarządzał zespołami ekspertów piastując kierownicze stanowiska w administracji publicznej i w organizacjach biznesowych gdzie odpowiadał za badania społeczno-gospodarcze, rozwój nowych technologii, finansowanie start-upów, sektor energetyczny i żywnościowy. Jest doktorem nauk ekonomicznych specjalizujący się w ekonomii instytucjonalnej i wieloletnim pracownikiem Zakładu Integracji Europejskiej IRWIR PAN, a także Członkiem Rady Programowej i współpracownikiem Ośrodka i Instytutu Analizy Informacji Collegium Civitas.