Poznaj Nasz Zespół

Olaf Szymański

Olaf
Szymański

CZŁONEK ZARZĄDU

Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na wydziale Prawa. Wykładowca akademicki przedmiotu marketing internetowy na studiach Master of Business Administration (MBA).

Ludzie z nim współpracujący cenią go za wizję, determinację oraz skuteczność w zarządzaniu i sprzedaży. Nastawiony na biznes.

Marcin Wisniewski

Marcin
Wiśniewski

DYREKTOR IBIMS

Z wykształcenia prawnik, ekspert w dziedzinie ochrony wizerunku. Tworzył strategie wizerunkowe i promocyjne dla podmiotów z rynku rolno-spożywczego, współpracował ze sztabami partii politycznych podczas kampanii wyborczych, prowadził również działania komunikacji kryzysowej dla szeregu firm i instytucji. Konsekwentny promotor komunikacji i PR opartych na danych. Od 2020 roku Dyrektor Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
Jakub_Jasiński

Jakub
Jasiński

CZŁONEK ZARZĄDU

Członek Zarządu IBIMS odpowiedzialny m.in. za rozwój pionu Food/Agro. Ekonomista, adiunkt w Zakładzie Integracji Europejskiej Instytutu Rozwoju Wsi i Rolnictwa PAN. Współpracownik Ośrodka Analizy Informacji Collegium Civitas. Wieloletni pracownik Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz były radca.ds. rolnych Ambasady RP w Rzymie. Pracując jako ekspert dla FAO-UN, Komisji Europejskiej i Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego brał udział w realizacji dziesiątek projektów dedykowanych rozwojowi branży rolno-spożywczej w Polsce i zagranicą. 

Dobromir Cias

Dobromir
Cias

CZŁONEK ZARZĄDU

Założyciel Edge NPD, polskiej technologicznej spółki realizującej m.in. projekt do walki z dezinformacją i botami w Internecie (ABTShield). Łączy wiedzę biznesową, techniczną i socjologiczną, aby prowadzić jeden z najbardziej innowacyjnych start-upów w branży analizy informacji i badań behawiorystycznych. Został uznany za jednego ze 100 najlepszych innowatorów w Europie Środkowo-Wschodniej (nagroda NE100) przez Google i Financial Times. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji z zakresu analizy rynku, metod analitycznych i metodologii badań.