O instytucie
Nasza wizja
O instytucie
Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych prowadzi unikalne w skali krajowej badania w zakresie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media i Internecie oraz analizy sentymentu i emocji w zakresie społecznych oczekiwań. Misją IBIMS jest wspieranie organizacji pożytku publicznego, jednostek samorządowych oraz instytucji komercyjnych poprzez dostarczanie kompleksowej wiedzy w zakresie komunikacji w sieci, badania aktywności, analizy publikowanych treści i informacji, targetowania przekazów, odczytywania oczekiwań oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi w sieci.

- pozyskiwanie danych sieciowych
- bieżąca analizy treści i informacji
- Stałe monitorowanie konkretnych wątków informacyjnych
- badanie sentymentu emocji
- zarządzanie segmentem mediów społecznościowych
- targetowanie przekazów
- zarządzanie kryzysami w sieci
- ochrona wizerunku w sieci
- Skuteczne dotarcie z komunikacją w Internecie w oparciu o narzędzia analityczne i mikro targetingujące
- Profesjonalne i innowacyjne wsparcie w budowie i prowadzeniu marek w mediach społecznościowych
- Badania emocji i sentymentu użytkowników sieci pod kątem istotnych z punktu widzenia interesu i wizerunku klienta
- Monitorowanie treści artykułów, komentarzy i postów
- Analiza informacji i wątków dot. spraw społecznych, politycznych, gospodarczych
- Budowa strategii komunikacji do określonych grup odbiorców
- Ochrona kampanii komunikacyjnych przed botami i trollami