O instytucie

Nasza wizja

O instytucie

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych prowadzi unikalne w skali krajowej badania w zakresie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media i Internecie oraz analizy sentymentu i emocji w zakresie społecznych oczekiwań. Misją IBIMS jest wspieranie organizacji pożytku publicznego, jednostek samorządowych oraz instytucji komercyjnych poprzez dostarczanie kompleksowej wiedzy w zakresie komunikacji w sieci, badania aktywności, analizy publikowanych treści i informacji, targetowania przekazów, odczytywania oczekiwań oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi w sieci.

  • pozyskiwanie danych sieciowych
  • bieżąca analizy treści i informacji
  • Stałe monitorowanie konkretnych wątków informacyjnych
  • badanie sentymentu emocji
  • zarządzanie segmentem mediów społecznościowych
  • targetowanie przekazów
  • zarządzanie kryzysami w sieci
  • ochrona wizerunku w sieci
  • Skuteczne dotarcie z komunikacją w Internecie w oparciu o narzędzia analityczne i mikro targetingujące
  • Profesjonalne i innowacyjne wsparcie w budowie i prowadzeniu marek w mediach społecznościowych
  • Badania emocji i sentymentu użytkowników sieci pod kątem istotnych z punktu widzenia interesu i wizerunku klienta
  • Monitorowanie treści artykułów, komentarzy i postów
  • Analiza informacji i wątków dot. spraw społecznych, politycznych, gospodarczych
  • Budowa strategii komunikacji do określonych grup odbiorców
  • Ochrona kampanii komunikacyjnych przed botami i trollami