Poznaj Nasz Zespół

Marcin Wiśniewski

Marcin
Wiśniewski

PREZES ZARZĄDU

Z wykształcenia prawnik, ekspert w dziedzinie ochrony wizerunku. Tworzył strategie wizerunkowe i promocyjne dla podmiotów z rynku rolno-spożywczego, współpracował ze sztabami partii politycznych podczas kampanii wyborczych, prowadził również działania komunikacji kryzysowej dla szeregu firm i instytucji. Konsekwentny promotor komunikacji i PR opartych na danych. Od 2020 roku Dyrektor, a od 2024 Prezes Zarządu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.

Jakub_Jasiński

Jakub
Jasiński

CZŁONEK ZARZĄDU

Członek Zarządu IBIMS odpowiedzialny m.in. za finanse i rozwój, w tym za rozwój pionu PR i marki IBIMSGreen. Doktor ekonomii, adiunkt w Zakładzie Integracji Europejskiej IRWIR PAN. Współpracownik Ośrodka Analizy Informacji Collegium Civitas. Doradca Prezesa Pracodawców RP ds. ESG i zielonych inwestycji. Wieloletni pracownik Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Pracując jako ekspert dla FAO-UN, Komisji Europejskiej i Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego brał udział w realizacji dziesiątek inicjatyw regulacyjnych oraz projektów dedykowanych rozwojowi gospodarczemu i terytorialnemu w Polsce i zagranicą – w tym w zakresie zielonych inwestycji i działań na rzecz zrównoważonej produkcji rolno-spożywczej.

Olaf Szymański

Olaf
Szymański

CZŁONEK ZARZĄDU

Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na wydziale Prawa. Wykładowca akademicki przedmiotu marketing internetowy na studiach Master of Business Administration (MBA).

Ludzie z nim współpracujący cenią go za wizję, determinację oraz skuteczność w zarządzaniu i sprzedaży. Nastawiony na biznes.

Dobromir Cias

Dobromir
Cias

PARTNER

Założyciel Edge NPD, polskiej technologicznej spółki realizującej m.in. projekt do walki z dezinformacją i botami w Internecie (ABTShield). Łączy wiedzę biznesową, techniczną i socjologiczną, aby prowadzić jeden z najbardziej innowacyjnych start-upów w branży analizy informacji i badań behawiorystycznych. Został uznany za jednego ze 100 najlepszych innowatorów w Europie Środkowo-Wschodniej (nagroda NE100) przez Google i Financial Times. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji z zakresu analizy rynku, metod analitycznych i metodologii badań.