Analiza wrześniowej aktywności Banków Spółdzielczych na Facebooku

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Analitycy Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS) przyjrzeli się działaniom banków spółdzielczych na Facebooku w wrześniu 2023 roku. Trzy czołowe pozycje w zestawieniu zajęły: Bank Spółdzielczy w Szczytnie, Bank Spółdzielczy w Limanowej oraz Bank Spółdzielczy w Cieszynie. Jak prezentowała się sytuacja w przypadku pozostałych banków?

Ranking Banków Spółdzielczych na Facebooku

Bank Spółdzielczy w Szczytnie zdominował ranking, osiągając wynik 1,4 tys. interakcji. Mając na swoim koncie 18 postów w ciągu miesiąca, Bank ten nie tylko zyskał pierwsze miejsce w zestawieniu, ale także pokazał znaczącą poprawę w porównaniu z poprzednim miesiącem zdobywając dodatkowe 900 interakcji w stosunku do sierpnia.

Kolejny na liście, Bank Spółdzielczy w Limanowej, zanotował 1,1 tys. interakcji, mając jednocześnie jedno z największych zaangażowań spośród wszystkich banków w zestawieniu. Jednak mimo to, jego aktywność była niższa o 400 interakcji w porównaniu do poprzedniego miesiąca.

Bank Spółdzielczy w Cieszynie choć miał tylko 768 fanów, osiągnął imponujący wynik 988 interakcji, co pozwoliło mu awansować na trzecie miejsce w zestawieniu, poprawiając swój wynik w stosunku do sierpnia.

Banki Spółdzielcze we wrześniu 2023. Najbardziej aktywne profile

Bank Spółdzielczy w Kowalu był najbardziej aktywnym bankiem w badanym miesiącu, opublikował 64 posty. Wysoką aktywność wykazały także Bank Spółdzielczy w Limanowej (35 postów) oraz Bank Spółdzielczy w Gnieźnie z 33 postami.

Najwięcej polubieni (842) i udostępnień (369) zanotował profil Bank Spółdzielczy w Szczytnie, natomiast najwięcej komentarzy zdobył bank Bank Spółdzielczy w Tychach (67komentarzy).

Podsumowanie

We wrześniu 2023 roku w zestawieniu banków spółdzielczych na Facebooku prym wiedli Bank Spółdzielczy w Szczytnie, Bank Spółdzielczy w Limanowej oraz Bank Spółdzielczy w Cieszynie. Te trzy banki najskuteczniej angażowały swoich fanów i były najbardziej aktywne w komunikacji na platformie.

 

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].