Jak zakłady mięsne radziły sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały profile Berlinki, Stara Wędliniarnia i JBB Bałdyga. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking roczny zakładów mięsnych. Berlinki, Stara Wędliniarnia i JBB Bałdyga na podium
Ranking popularności profili zakładów mięsnych na Facebooku w badanym okresie wygrały Berlinki. Profil ten uzyskał łącznie ponad 106 tys. interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem niemal 48 tys. interakcji, uplasowała się Stara Wędliniarnia. Podium zamknął JBB Bałdyga, który zdobył niemal 33,5 tys. interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie największą aktywnością wykazywała się Stara Wędliniarnia, która opublikowała w tym czasie 707 postów. Bardzo aktywnymi były również Zakłady Mięsne Piekarscy (560 wpisów), Zakład Mięsny Smoliński (557 publikacji) oraz JBB Bałdyga (283 posty).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Berlinki (ponad 8,3 tys. komentarzy). Najwięcej polubień miały również Berlinki (ponad 75 tys.), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil ZM Piekarscy (ponad 18,5 tys. udostępnień).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: Berlinki, Stara Wędliniarnia oraz JBB Bałdyga. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].