Jak deweloperzy radzili sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały profile Erbud Group, EURO STYL i ACCIONA Nieruchomości. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking roczny deweloperów. Erbud Group, EURO STYL i ACCIONA Nieruchomości na podium
Ranking popularności profili deweloperów na Facebooku w badanym okresie wygrał Erbud Group. Profil ten uzyskał łącznie ponad 17,5 tys. interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem ponad 17,5 tys. interakcji, uplasował się EURO STYL. Podium zamknął profil ACCIONA Nieruchomości, który zdobył ponad 8,5 tys. interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie największą aktywnością wykazywał się MARGO Deweloper, który opublikował w tym czasie 588 postów. Bardzo aktywnymi były również EURO STYL (512 wpisów), Konimpex-Invest (216 publikacji) oraz ACCIONA Nieruchomości (213 postów).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Erbud Group (ponad 2,3 tys. komentarzy). Najwięcej polubień miał EURO STYL (niemal 14,5 tys.), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil NECON – Deweloper (niemal 3 tys. udostępnień).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: Erbud Group, EURO STYL i ACCIONA Nieruchomości. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].