TikTok ma już ponad 150 mln użytkowników w Europie
TikTok ma powody do dumy. Liczba europejskich użytkowników tej popularnej aplikacji przekroczyła bowiem 150 mln! Takie wyniki zobowiązują, dlatego władze TikToka postanowiły zwiększyć nakłady na przejrzystość działań oraz ochronę danych osobowych.
W związku z planowanymi działaniami w marcu b.r. powstać ma Europejskie Centrum Przejrzystości i Odpowiedzialności w Dublinie. TikTok zapowiada również stworzenie kolejnych centrów danych w Europie. Bardzo możliwe, że także w Polsce. Czytaj więcej…
Facebook ma być płatny. Potwierdził to sam Mark Zuckerberg
Mark Zuckerberg chce iść w ślady Elona Muska, wprowadzając płatną subskrypcję na Facebooka. Dzięki Meta Verified użytkownicy mają otrzymać niebieski znaczek przy profilu oraz weryfikację konta dowodem osobistym. Takie działanie ma chronić przed oszustami i lepiej zabezpieczyć profil użytkownika.
Ile ma kosztować płatna subskrypcja na Facebooku? Podobno opłata miesięczna za Meta Verified ma wynieść nawet około 70 zł. Czytaj więcej…
TikTok otworzy centra danych w Europie, aby lepiej dbać o bezpieczeństwo użytkowników
TikTok próbuje przekonać Europejczyków, że korzystając z platformy są w pełni bezpieczni. W tym celu planuje otworzyć dwa kolejne centra danych w Europie.
Takie posunięcie ma związek z obawami przed udostępnianiem danych osobowych użytkowników przez chińską firmę ByteDance oraz manipulowaniem treściami przez Komunistyczną Partię Chin. Czy taki zabieg złagodzi presję regulacyjną na TikToka? Czytaj więcej…
Instagram ciągle liderem w influencer marketingu
Aż 79 proc. wszystkich marketerów uważa, że Instagram to najlepsza platforma dla ich kampanii. I choć mogłoby się wydawać, że to krótkie filmiki na TikToku robią w tej chwili największą furorę, to jeśli chodzi o influencer marketing, cały czas króluje Instagram.
Doskonale pokazał to raport „State of Influencer Marketing”, który został stworzony już po raz czwarty przez platformę analityczną AI HypeAuditor. Czytaj więcej…
Najwięksi reklamodawcy uciekają z Twittera
Dane Pathmatics, opublikowane przez stację CNN, są nieubłagane i pokazują całą prawdę. Odkąd Elon Musk przejął Twittera platforma traci coraz więcej reklamodawców.
Od stycznia 2023 roku około 625 z tysiąca największych reklamodawców wycofało swoje budżety reklamowe. Należą do nich między innymi takie marki jak: Coca-Cola, Jeep, Unilever, Merck i Wells Fargo. Wielu z tych, którzy zdecydowali się zostać na Twitterze, znacznie zmniejszyło wydatki na promocję.
Elon Musk robi jednak dobrą minę do złej gry twierdząc, że jego platforma „jest teraz modna i na fali”. Czytaj więcej…