Galeria Kazimierz, Manufaktura i Galeria Sfera najbardziej angażującymi profilami galerii handlowych na Facebooku w 2022 r.

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Jak galerie handlowe radziły sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały profile Galerii Kazimierz, Manufaktury oraz Galerii Sfera. Jak wypadli pozostali gracze?

Ranking roczny galerii handlowych. Galeria Kazimierz, Manufaktura oraz Galeria Sfera na podium

Ranking popularności galerii handlowych na Facebooku w badanym okresie wygrała Galeria Kazimierz. Profil ten uzyskał łącznie niemal 130 tys. interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem ponad 112 tys. interakcji, uplasowała się Manufaktura. Podium zamknęła Galeria Sfera, która zdobyła prawie 80 tys. interakcji ze strony użytkowników.

ranking roczny galerii handlowych facebook

W badanym okresie najprężniej rozwijał się profil galerii Westfield Arkadia, który zyskał niemal 271,5 tys. nowych fanów. Dobrze radziły sobie też facebookowe strony takie jak Manufaktura (ponad 161 tys. nowych obserwatorów) czy Westfield Mokotów (prawie 156 tys. nowych fanów).

W badanym okresie największą aktywnością wykazywała się Galeria Echo, która opublikowała w tym czasie 1064 posty. Bardzo aktywnymi były również Galeria Sfera (671 wpisów), VIVO Lublin (654 publikacje) oraz Galeria Krakowska (642 posty).

Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Manufaktury (niemal 27 tys. komentarzy). Najwięcej polubień miała Galeria Kazimierz (ponad 80 tys.), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil Galerii Sfera (4 104 udostępnienia).

 

ranking roczny galerii handlowych facebook top 3

Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: Galeria Kazimierz, Manufaktura oraz Galeria Sfera. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].