Najpopularniejsi bukmacherzy na Facebooku – Ranking czerwiec 2024

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Analitycy Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS) przeanalizowali aktywność firm bukmacherskich na Facebooku. Nasze badanie objęło 13 profili (fanpage) i ich komunikację w czerwcu 2024 roku. Kluczowym wskaźnikiem była liczba interakcji, która pozwala ocenić zaangażowanie użytkowników.

Liderzy rynku

Największą liczbę interakcji osiągnął Superbet Polska – 108 tys. interakcji. W ciągu ostatniego miesiąca ich profil był najbardziej aktywny spośród wszystkich analizowanych kont – opublikowali aż 294 posty. Zdobyły one prawie 62 tys. reakcji, ponad 27 tys. komentarzy i aż 3 tys. udostępnień. Świadczy to o skutecznej strategii marketingowej, przy czym warto zaznaczyć, że profil ten nie ma największej bazy fanów spośród wszystkich analizowanych kont.

STS zajmuje drugie miejsce z wynikiem 63 tys. interakcji. W czerwcu udostępnili na swoim profilu 174 posty, które wygenerowały 38 tys. reakcji, 13 tys. komentarzy i 524 udostępnień. To pokazuje, że ich profil cieszy się dużym zainteresowaniem internautów.

Na trzecim miejscu uplasowała się eFortuna.pl z wynikiem 25 tys. interakcji. Ich profil zanotował wzrost liczby fanów o 826 osób, co wskazuje na rosnące zainteresowanie w przestrzeni social media i możliwe coraz lepsze wyniki. W czerwcu opublikowali 83 posty, które zdobyły 16 tys. reakcji, 4,6 tys. komentarzy i 1,1 tys. udostępnień. 

Rosnące zainteresowanie internautów

Pod względem wzrostu liczby nowych fanów na profilu, wyróżnia się STS. W czerwcu br. przybyło im aż 846 nowych obserwujących, dzięki czemu miesiąc zakończyli z ogromną bazą fanów – ponad 180 tys. followersów. To zdecydowanie najlepszy wynik w całym zestawieniu. 

Kolejne pozycje należą do eFortuna.pl (826 nowych fanów), Superbet Polska (679 nowych fanów), Betclic (PL) (229 nowych fanów), BETFAN (189 nowych fanów) i LV BET (74 nowych fanów).

Podsumowanie

Superbet Polska i STS wyróżniają się jako liderzy pod względem liczby interakcji, co jest kluczowym wskaźnikiem skuteczności komunikacji w mediach społecznościowych. Firmy te mogą służyć jako wzór dla innych bukmacherów, szczególnie w zakresie angażowania swoich odbiorców. Regularna analiza i optymalizacja treści będą kluczowe dla utrzymania i zwiększenia zaangażowania w nadchodzących miesiącach.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].