Jak ubezpieczyciele radzili sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały profile Nationale-Nederlanden, LINK 4 oraz PZU. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking roczny ubezpieczycieli. Nationale-Nederlanden, LINK 4 oraz PZU na podium
Ranking popularności profili ubezpieczycieli na Facebooku w badanym okresie wygrało Nationale-Nederlanden. Profil ten uzyskał łącznie niemal 88 tys. interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem prawie 85 tys. interakcji, uplasowało się LINK4. Podium zamknęło PZU, które zdobyło ponad 43 tys. interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie największą aktywnością wykazywało się PZU, które opublikowało w tym czasie 399 postów. Bardzo aktywnymi były również InterRisk Polska (247 wpisów), CUK Ubezpieczenia (245 publikacje) oraz ERGO Hestia (234 posty).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu LINK4 (niemal 15 tys. komentarzy). Najwięcej polubień miało Nationale-Nederlanden (niemal 47,5 tys.), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil PZU (ponad 7,3 tys. udostępnień).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: Nationale-Nederlanden, LINK 4 oraz PZU. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].