Warning: Undefined array key "file" in /home/klient.dhosting.pl/appworks/ibims.pl/public_html/wp-includes/media.php on line 1734

Warning: Undefined array key "file" in /home/klient.dhosting.pl/appworks/ibims.pl/public_html/wp-includes/media.php on line 1734

Pasibus, McDonald’s i Da Grasso najbardziej angażującymi profilami sieci fast food na Facebooku w 2022 r.

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Warning: Undefined array key "file" in /home/klient.dhosting.pl/appworks/ibims.pl/public_html/wp-includes/media.php on line 1734

Warning: Undefined array key "file" in /home/klient.dhosting.pl/appworks/ibims.pl/public_html/wp-includes/media.php on line 1734

Jak sieci fast food radziły sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały profile Pasibus, McDonald’s i Da Grasso. Jak wypadli pozostali gracze?

Ranking roczny sieci fast food. Pasibus, McDonald’s i Da Grasso na podium

Ranking popularności profili sieci fast food na Facebooku w badanym okresie wygrał Pasibus. Profil ten uzyskał łącznie ponad 315 tys. interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem ponad 223 tys. interakcji, uplasował się McDonald’s. Podium zamknęło Da Grasso, które zdobyło ponad 90 tys. interakcji ze strony użytkowników.

ranking roczny sieci fast food facebook 2022

W badanym okresie największą aktywnością wykazywała się sieć Meet & Feet – Slow Food Burger, która opublikowała w tym czasie 508 postów. Bardzo aktywnymi były również 7 Street – Bar & Grill (481 wpisów), Whiskey in the Jar Wrocław (375 publikacji) oraz Pasibus (319 postów).

Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu McDonlad’s (ponad 45 tys. komentarzy). Najwięcej polubień miał również McDonald’s (niemal 96 tys.), zaś największą liczbę udostępnień zdobyła pizzeria Da Grasso (ponad 3 tys. udostępnień).

ranking roczny sieci fast food facebook 2022 top 3

Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: Pasibus, McDonald’s i Da Grasso. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].