Jak spółki kolejowe radziły sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały profile PKP Intercity, Koleje Dolnośląskie i Koleje Mazowieckie. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking roczny spółek kolejowych. PKP Intercity, Koleje Dolnośląskie i Koleje Mazowieckie na podium
Ranking popularności profili spółek kolejowych na Facebooku w badanym okresie wygrało PKP Intercity. Profil ten uzyskał łącznie niemal 88 tys. interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem prawie 74 tys. interakcji, uplasowały się Koleje Dolnośląskie. Podium zamknęły Koleje Mazowieckie, które zdobyły ponad 67 tys. interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie największą aktywnością wykazywała się SKM Warszawa, która opublikowała w tym czasie 869 postów. Bardzo aktywnymi były również Koleje Śląskie (686 wpisów), PKP Polskie Linie Kolejowe SA (661 publikacji) oraz Koleje Mazowieckie (499 postów).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu PKP Intercity (ponad 20,5 tys. komentarzy). Najwięcej polubień miały PKP Polskie Linie Kolejowe SA (ponad 48,5 tys.), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil Kolei Mazowieckich (niemal 4 tys. udostępnień).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej na Facebooku radziły sobie: PKP Intercity, Koleje Dolnośląskie i Koleje Mazowieckie. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].