Analitycy IBiMS sprawdzili, jak w grudniu 2022 r. radziły sobie firmy bukmacherskie na Facebooku. W badanym czasie ranking pod względem popularności i uzyskanych interakcji wygrał Superbet Polska. Na miejscu 2. uplasował się STS, zaś miejsce 3. zdobyło ETOTO. Jak sytuacja przedstawiała się w przypadku pozostałych graczy na tym rynku?
Firmy bukmacherskie na Facebooku. Superbet Polska, STS oraz ETOTO w czołówce
Zdecydowanym liderem najpopularniejszych profili firm bukmacherskich w grudniu 2022 r. okazał się Superbet Polska. Zdobył on 92 tys. interakcji ze strony użytkowników. Miejsce drugie, z wynikiem 51 tys. interakcji, zajął STS, zaś na miejscu trzecim uplasowało się ETOTO (29 tys. interakcji).
Największy przyrost nowych fanów w grudniu uzyskały: Superbet Polska (+702), STS (+570) oraz ETOTO (+285). Pod tym względem dobrze wypadły także: BETFAN (+245), Betclic (+185) oraz eFortuna.pl (+163). Dwa profile, które znalazły się w grudniowym rankingu, odnotowały ubytek obserwatorów. Były to: TOTALbet (-17 fanów) i forBET (-12 obserwujących).
W badanym okresie najaktywniejszym profilem okazał się ten należący do Superbet Polska. W ciągu miesiąca na facebookowej stronie tej firmy opublikowano 199 postów. Za nim znalazły się: ETOTO (195 wpisów) oraz TOTALbet (194 posty). Najmniej publikacji znalazło się na stronie firmy Fuksiarz (25 postów).
Pod względem polubień postów w grudniu najlepiej wypadła firma Superbet Polska (49 tys. like’ów). Największą liczbę komentarzy pod swoimi wpisami miał również Superbet (16 tys.). W badanym okresie internauci najchętniej udostępniali publikacje firmy Superbet Polska (793 share’y).
Firmy bukmacherskie w grudniu 2022 r. Najpopularniejsze posty
Najpopularniejszym wpisem na Facebooku w grudniu, w przypadku firm bukmacherskich, był post należący do firmy Superbet Polska (2o tys. interakcji). Publikacja ta miała również najwięcej polubień (11 tys.) oraz udostępnień (64).
Na 2. i 3. miejscu wśród popularnych wpisów znalazły się posty stworzone również przez Superbet. Miały one kolejno: 15 tys. i 8,9 tys. wszystkich interakcji. Wszystkie trzy publikacje z podium dotyczyły tematu Mundialu 2022.
Najchętniej komentowanym postem był ten należący do firmy Betclic (PL). Wpis, który był konkursem, zebrał ich bowiem aż 3,9 tys.
Ranking top postów firm bukmacherskich na Facebooku zdominowała firma Superbet Polska. Umieściła bowiem 5 na 1o top publikacji. Pozostałe posty należały do ETOTO (3 wpisy) oraz Betclic (2 publikacje).
Podsumowując – jak wynika z danych, najwięcej reakcji ze strony internautów zdobywały treści publikowane przez: Superbet Polska, STS oraz ETOTO. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].