Analitycy IBIMS sprawdzili, jak profile galerii handlowych radziły sobie na Facebooku w lipcu 2022 r.? Ranking za ten okres, jeśli chodzi o zaangażowanie internautów, wygrała łódzka Manufaktura. Na podium stanęli również Galeria Wileńska oraz Galeria Sfera. Jak sytuacja wyglądała w przypadku innych graczy?
Manufaktura, Galeria Wileńska oraz Galeria Sfera najbardziej popularnymi galeriami handlowymi w lipcu
Ranking popularności galerii handlowych na Facebooku w badanym okresie wygrała łódzka Manufaktura. Profil ten uzyskał w lipcu aż 8,4 tys. interakcji. Za nią, z wynikiem 7,5 tys. interakcji, uplasowała się Galeria Wileńska. Podium zamknęła Galeria Sfera, która zdobyła 6 tys. interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie, podobnie jak w minionym miesiącu, najprężniej rozwijał się profil Manufaktury, który zyskał 1,6 tys. nowych fanów. Dobrze radziły sobie też facebookowe strony takie jak Wroclavia (+371 fanów), Posnania (+292 fanów), Silesia City Center (+280 obserwatorów) i Galeria Sfera (+276 fanów). Pozostali nie mieli w tej kwestii tyle szczęścia – na ich stronach nowych obserwatorów przybywało o wiele wolniej. Dwie galerie nie zyskały fanów wcale – tak było w przypadku Atrium Targówek oraz Atrium Promenada.
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Silesia City Center (971 komentarzy), najwięcej like’ów miała Manufaktura (6,5 tys.), zaś największą liczbę udostepnień zdobył profil Galerii Wileńskiej (498 share’ów).
W lipcu największą aktywnością wykazywała się Galeria Sfera (49 postów). Bardzo aktywnymi były również Galeria Kazimierz (42 wpisy), Silesia City Center (36 postów), Centrum Handlowe Korona (36 wpisów) oraz Agora Bytom (36 postów).
Galerie handlowe w lipcu 2022 r. Najpopularniejsze posty
Najpopularniejszym postem w badanym okresie był wpis Galerii Wileńskiej, który uzyskał aż 4,1 tys. interakcji i znalazł się na 1. miejscu rankingu top postów galerii handlowych na Facebooku. Był to wpis dotyczący obchodów 78. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Zdobył on również najwięcej polubień (2,7 tys.), komentarzy (260) i udostępnień (449). Miejsce drugie w zestawieniu najpopularniejszych postów miała galeria Atrium Targówek (2,3 tys. interakcji). Na miejscu trzecim uplasował się post opublikowany przez Galerię Rondo Wiatraczna, który zdobył 2 tys. interakcji.
Podsumowując, w lipcu najlepiej radziły sobie Manufaktura, Galeria Wileńska oraz Galeria Sfera. To właśnie te facebookowe profile zdobyły w badanym okresie najwięcej interakcji ze strony użytkowników. Najgorzej wypadli Atrium Promenada (2,7 tys. interakcji), Agora Bytom (2,9 tys. interakcji), Galeria Katowicka (3 tys. interakcji) i Centrum Handlowe Korona (3 tys. interakcji). Warto zauważyć, że drugi pod względem wielkości profil z zestawienia, Galeria Mokotów, którego profil ma 155 tys. obserwujących, znalazł się dopiero na 11. miejscu rankingu.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].