Jak we wrześniu 2022 r. radziły sobie profile producentów farb na Facebooku? Na podium rankingu stanęli: Beckers, Caparol Polska i Magnat. Jak na ich tle wypadła konkurencja?
Ranking producentów farb. Beckers, Caparol Polska i Magnat na podium
W badanym okresie najbardziej interaktywnym profilem w zestawieniu był fanpage marki Beckers, który wyraźnie dominował w zakresie sumy generowanych interakcji (4,8 tys.). Wynik, który osiągnął ten profil sprawił, że w tym rankingu pozostał on bezkonkurencyjnym.
Na drugiej pozycji, z o wiele niższą sumą interakcji niż lider zestawienia, znalazła się marka Caparol Polska (2,1 tys. interakcji). Na miejscu 3. znalazł się Magnat, który uzbierał 1,7 tys. interakcji. Pozostałe profile z zestawienia nie radziły sobie już tak dobrze, jak te z pierwszej trójki. Żaden z nich nie osiągnął bowiem wyniku powyżej tysiąca interakcji.
W badanym okresie bardzo dużą aktywnością własną mogły pochwalić się: Farby KABE (20 wpisów), AkzoNobel Polska (16 postów), Jeger (13 publikacji) i Dekoral (11 postów). Najprężniej rozwijały się facebookowe strony firm: Caparol Polska (+416 obserwujących), Tikkurila (+282 nowych fanów) oraz Dekoral (+262 nowych obserwatorów).
Największą liczbę polubień postów i najwięcej komentarzy miał Beckers (4 tys. like’ów i 266 komentarzy), zaś największą liczbą udostępnień mógł pochwalić się Lewiatan (233).
Producenci farb na Facebooku we wrześniu 2022 r. Najpopularniejsze posty
Publikacje na profilu marki Beckers znalazły się w ścisłej czołówce najbardziej interaktywnych postów. Zajęły one trzy pierwsze miejsca w zestawieniu. Wpis z pierwszej pozycji rankingu uzyskał 2 tys. interakcji. Drugi miał ich 1,3 tys., zaś ten z miejsca 3. zebrał ich 1,1 tys. Dwie z wymienionych publikacji przedstawiały ofertę producenta. Trzeci z postów był pytaniem do internautów i miał na celu skłonienie ich do zostawiania reakcji czy komentarzy.
Wrześniowe zestawienie top postów producentów farb na Facebooku zdominował Beckers. Ta marka opublikowała ich 4 na 10. Pozostałe wpisy, które znalazły się w tym rankingu, należały do firm: Magnat (2 posty), Vidaron (1 post), Caparol Polska (1 wpis), Tikkurila (1 publikacja) oraz Primacol (1 post).
Podsumowując, skład pierwszej trójki wrześniowego rankingu producentów farb to: Beckers, Caparol Polska oraz Magnat. To właśnie te facebookowe profile najbardziej angażowały internautów w minionym miesiącu. Najgorzej w tym zestawieniu wypadła Śnieżka, która zdobyła jedynie 17 interakcji. Gorzej poszło również markom: Flugger farby (46 interakcji), Jeger (67 interakcji) czy AkzoNobel Polska (141 interakcji).
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].