Analitycy IBiMS sprawdzili, jak w grudniu 2022 r. radzili sobie producenci karm dla zwierząt na Facebooku. W badanym czasie ranking pod względem popularności i uzyskanych interakcji wygrała marka Carnilove Polska. Na miejscu 2. uplasowało się Brit, zaś miejsce 3. zdobył profil marki Vitakraft Polska. Jak sytuacja przedstawiała się w przypadku pozostałych graczy na tym rynku?
Karmy dla zwierząt. Ranking 2022. Carnilove Polska, Brit i Vitakraft Polska w czołówce
Liderem najpopularniejszych profili producentów karm dla zwierząt w grudniu 2022 r. okazała się marka Carnilove Polska, która zdobyła 16 tys. interakcji ze strony użytkowników. Miejsce drugie, z wynikiem 12 tys. interakcji, zajęła firma Brit, zaś na miejscu trzecim uplasowała się marka Vitakraft Polska (8,1 tys. interakcji). Pozostali producenci karm dla zwierząt nie radzili już sobie tak prężnie. Ich profile uzyskały bowiem dużo mniej interakcji.
Największy przyrost nowych fanów w grudniu uzyskała firma Hill’s Pet Nutrition (+4 tys.). Pod tym względem dobrze wypadły także: Brit (+3,3 tys. fanów) oraz Dolina Noteci (+ 3 tys. obserwujących). Tylko jedna marka, która znalazła się w grudniowym rankingu, odnotowała ubytek obserwatorów. Była to firma TropiCat (-5 obserwujących).
W badanym okresie najaktywniejszym profilem okazał się ten należący do PUPIL Karma. W ciągu miesiąca na facebookowej stronie marki opublikowano 30 postów. Za nim znalazły się: Hill’s Pet Nutrition (27 postów), MACED (23 wpisy) oraz DogWay (22 publikacje). Najmniej postów znalazło się na stronie Vitakraft Polska (7 wpisów).
Pod względem polubień postów w grudniu najlepiej wypadły: Carnilove Polska (12 tys.), Brit (8,5 tys.) oraz Vitakraft Polska (6,4 tys.). Największą liczbę komentarzy pod swoimi wpisami miała Wiejska Zagroda (995). Również wpisy tej firmy w badanym okresie internauci udostępniali najchętniej (1,8 tys. share’ów).
Producenci karm dla zwierząt w grudniu 2022 r. Najpopularniejsze posty
Najpopularniejszym wpisem na Facebooku w grudniu, w przypadku producentów karm dla zwierząt, był post należący do firmy Vitakraft Polska (5 tys. interakcji). Wpis był pytaniem do fanów i miał zachęcić ich do zostawiania pod nim komentarzy. Publikacja ta miała również najwięcej polubień (3,9 tys.).
Na 2. miejscu wśród popularnych wpisów znalazł się post stworzony również przez markę Wiejska Zagroda (4,1 tys. interakcji). Publikacja to dotyczyła zbliżających się świąt Bożego Narodzenia i traktowała o pomaganiu zwierzętom w schroniskach. Wpis ten zebrał najwięcej komentarzy (683) oraz udostępnień (1,7 tys.).
Na 10 top postów producentów karm dla zwierząt na Facebooku najwięcej należało do marki Carnilove Polska. Opublikowała ona 5 na 10 top postów w grudniu.
Podsumowując – jak wynika z danych, najwięcej reakcji ze strony internautów zdobywały treści publikowane przez marki: Carnilove Polska, Brit oraz Vitakraft Polska. Najgorzej w grudniowym zestawieniu wypadły: DogWay (781 interakcji), TropiCat (996 interakcji) oraz Dolina Noteci (1,1 tys. interakcji).
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].