Jak profile producentów okien radziły sobie na Facebooku w grudniu 2022 r.? W niniejszym zestawieniu, opracowanym przez analityków IBIMS, liderem okazał się fanpage marki Eko-Okna S.A. Na podium znalazły się również strony DRUTEX S.A. oraz KRISPOL. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking producentów okien na Facebooku. Eko-Okna, DRUTEX i KRISPOL liderami popularności w grudniu
Podium grudniowego rankingu producentów okien na Facebooku otworzyła strona marki Eko-Okna S.A. Ten fanpage, z wynikiem 4,4 tys. interakcji, został liderem zestawienia. Tym samym pozostawił swoich konkurentów daleko w tyle. Na drugim miejscu uplasowała się strona marki DRUTEX S.A. (4 tys. interakcji). Za nią, z wynikiem 2,9 tys. interakcji, znalazł się profil firmy KRISPOL.
Największą aktywnością własną wykazywały się profile: Eko-Okna S.A. (29 postów), VEKA Polska (21 wpisów), OKNOPLAST Polska (20 publikacji) oraz DRUTEX S.A. (17 postów). Największą liczbę polubień uzyskała strona Eko-Okna S.A. (2,3 tys.). Ten fanpage zebrał również najwięcej komentarzy (1,3 tys.) oraz udostępnień (323).
W grudniu najprężniej rozwijał się profil marki FAKRO. Na tym fanpage’u w ciągu miesiąca przybyło 1 tys. nowych fanów. To naprawdę imponująca liczba, biorąc pod uwagę wyniki pozostałych stron producentów okien. W badanym okresie dużo nowych obserwatorów udało się zgromadzić także marce OknoPlus (+605 fanów) oraz marce KRISPOL (+432 nowych obserwujących).
Producenci okien w grudniu 2022 r. Najpopularniejsze posty
W badanym okresie najbardziej popularnym wśród postów producentów okien na Facebooku okazał się wpis marki KRISPOL. Zebrał on 1,6 tys. interakcji, miał również najwięcej komentarzy (1,2 tys.). Publikacja dotyczyła sportu, a konkretniej piłki nożnej i Mundialu.
Na drugim miejscu tego zestawienia uplasował się post marki Dobroplast (1,2 tys. interakcji). Ten wpis miał też największą liczbę polubień (958). Pytanie do fanów miało zachęcić do zostawiania odpowiedzi pod postem. Pod tym względem zabieg nie okazał się zbyt udany. Publikacja miała bowiem jedynie 7 komentarzy.
Trzecie miejsce zajął post opublikowany na profilu DRUTEX S.A. Uzyskał on 960 interakcji. Publikacja była konkursem, a dotyczyła Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Najwięcej udostępnień zebrał wpis na profilu DRUTEX S.A. (101 share’ów).
Podsumowując – w grudniu 2022 r. największe zainteresowanie ze strony internautów budził oficjalny facebookowy profil Eko-Okna S.A., co pozwoliło tej firmie na zajęcie pierwszego miejsca w rankingu. Na drugim miejscu uplasowała się firma DRUTEX S.A. również zyskując dość wysokie rezultaty. Podium zamknęła marka KRISPOL. W badanym okresie wszyscy producenci okien byli jednak dość aktywni na swoich fanpage’ach. Najgorzej poradziły sobie profile VEKA Polska (448 interakcji) oraz OknoPlus (559 interakcji).
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].