Producenci mebli i sklepy meblowe na Facebooku. Ranking za okres 18 lutego – 24 marca 2022 r.

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Jak producenci mebli i sklepy meblowe radziły sobie na Facebooku w okresie od 18 lutego do 24 marca 2022 r.? Analitycy IBIMS wykazali, że w ścisłej czołówce znaleźli się Homla, Ikea oraz Meble Ares. Jak względem nich wypadli pozostali?

Popularność producentów mebli i sklepów meblowych na Facebooku. Homla, Ikea, Meble Ares w czołówce

Biorąc pod uwagę sumę wszystkich interakcji na profilu, zdecydowanym liderem okazała się Homla, która zdobyła aż 31 tysięcy zaangażowania użytkowników. Za nią, na miejscu drugim, uplasowała się Ikea, zdobywając połowę mniej, bo jedynie 15 tysięcy interakcji. Miejsce trzecie na podium zajął profil Meble Ares. Homla, która wygrała w rankingu w badanym okresie, umieściła zdecydowanie największą liczbę postów (aż 80), co mogło przełożyć się na zdobycie również największej ilości polubień oraz komentarzy ze strony użytkowników.

facebook-meble-homla-ikea-brw

W badanym okresie zdecydowanie największą popularność miał post profilu Ikea, dotyczący pomocy Ukrainie. Wpis ten uzyskał aż 13 tysięcy interakcji. Za nim, z wynikiem jedynie 4,3 tysiąca interakcji, uplasował się wpis umieszczony na profilu Meble-Piatto, który traktował o konkursie organizowanym z okazji Dnia Kobiet. Ten wpis uzyskał niebagatelną liczbę udostępnień (1,7 tysiąca). Można wnioskować, że stało się tak ze względu na charakter postu. Trzecim z kolei, jeśli chodzi o zaangażowanie użytkowników, był post zamieszczony na profilu Homla.

facebook-meble-homla-ikea-brw-posty

W przedstawionym zestawieniu najlepiej wypadli producenci mebli Homla, Ikea oraz Meble Ares. Ranking został zdominowany przez profil Homli, który wyraźnie wyprzedzał konkurentów pod względem liczby interakcji. W zestawieniu top postów Homla również wykazała największe zaangażowanie, ponieważ aż 8 na 14 najpopularniejszych wpisów należało właśnie do tej marki.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].