Celem programu stażowego w Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych jest wprowadzenie uczestników w świat analityki tematów gospodarczych, politycznych i społecznych w sieci i social media oraz rozwijanie ich umiejętności analitycznych w praktyce. Program ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy teoretycznej, praktycznych narzędzi oraz przygotowanie do praktycznego wykonywania zawodu.
Wymagania dla Kandydatów:
- Zainteresowanie tematami gospodarczymi, społecznymi oraz internetowymi
- Sprawna obsługa Microsoft Office (szczególnie Excel i PowerPoint)
- Min. II rok studiów bądź wyżej, preferowane kierunki związane z naukami społecznymi bądź ekonomicznymi
- Dobra organizacja pracy własnej
Dlaczego warto:
- płatny staż (umowa zlecenie) w wymiarze 110 godz.
- najlepsi stażyści otrzymają propozycję stałej współpracy
- elastyczne godziny pracy (możliwość dopasowania do zajęć na uczelni)
- możliwość pracy zdalnej / pracy stacjonarnej (Warszawa) lub w systemie hybrydowym
- praca w zespole analityków, którzy chętnie dzielą się wiedzą
- rozwinięcie umiejętności analitycznych i technicznych w teorii i praktyce
- zdobycie doświadczenia w nowej, ciekawej dziedzinie
- udział w różnorodnych projektach