Przegląd najpopularniejszych wydarzeń minionego tygodnia w polskim Internecie. Podsumowanie stanowi subiektywne zestawienie oparte o analizę treści, które najbardziej angażowały internautów i uzyskały najwięcej organicznych interakcji.
Inflacja zmusiła go do zamknięcia rodzinnej firmy. Wyemigrował w poszukiwaniu pracy
Inflacja i kryzys energetyczny powodują, że wiele małych, rodzinnych firm z wieloletnią tradycją jest zamykanych. Taki los spotkał prawie półwieczną cukiernię pana Nikodema, która niedawno zniknęła z mapy Kalisza Pomorskiego. Mężczyzna wraz z rodziną został również zmuszony do wyjazdu za granicę w poszukiwaniu pracy. Czytaj więcej…
Odbicie Chersonia przez Ukrainę. Czy to oznacza koniec wojny?
W miniony piątek, po ponad ośmiu miesiącach rosyjskiej okupacji, Ukrainie udało się odbić Chersoń. Po tym, jak wróg ogłosił wycofanie się z prawego brzegu Dniepru, mieszkańcy tych terenów zaczęli świętować wyzwolenie miasta.
W miejscowości jest jednak wiele szkód, między innymi zniszczone słupy energetyczne. Znajduje się tam też wiele ukrytych min-pułapek. Odbicie Chersonia to ogromny sukces, ale czy oznacza koniec wojny? Czytaj więcej…
Sławomir Mentzen: „Młodzi, bezdzietni mieszkańcy miast próbują narzucić wszystkim autobusy i rowery”
Na Twitterze Sławomira Mentzena pojawił się wpis, który wzbudził wiele reakcji ze strony użytkowników. Polityk krytykuje w nim fakt, że młodzi oraz nieposiadający dzieci ludzie, którzy mieszkają w miastach, próbują narzucić innym zaniechanie poruszania się autami.
Jego zdaniem korzystanie z komunikacji miejskiej czy rowerów nie będzie działało w przypadku osób starszych czy rodzin z dziećmi. Pod postem pojawiło się wiele komentarzy. Czytaj więcej…
Narodowe Święto Niepodległości. Jak obchodzono 11 listopada?
11 listopada obchodzono w wielu miastach w Polsce. Oficjalne obchody Narodowego Święta Niepodległości odbyły się jednak w Warszawie. W uroczystościach wziął udział prezydent Andrzej Duda, a także władze krajowe. Gościem specjalnym obchodów para prezydencka z Litwy. Odbył się również tradycyjnie Marsz Niepodległości.
11 listopada w sieci temat wygenerował ponad 130 tys. wzmianek o potencjalnym zasięgu na poziomie ponad 220 mln odbiorców. O święcie i obchodach dyskutowano głównie na Facebooku i na Twitterze. 67 proc. internautów stanowili mężczyźni. W sumie rozmowy wygenerowały niemal 2 mln interakcji. Czytaj więcej…