Jak bukmacherzy radzili sobie w social media od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? W pierwszej trójce znaleźli się Superbet Polska i Betclic Polska. Jak wypadli pozostali?
Ranking roczny bukmacherów – social media
W badanym okresie najbardziej angażującym profilem bukmacherskim na Facebooku był ten należący do Superbet Polska. Zdobył on nieco ponad 340 tys. interakcji. Twitter, Instagram oraz YouTube, jeśli chodzi o firmy bukmacherskie, zostały zdominowane przez Betclic Polska. Na Twitterze miał on ponad 121 tys. interakcji. Na Instagramie zebrał ponad 1,5 tys. interakcji, zaś na YouTube miał niemal 53 mln wyświetleń.
Ranking roczny bukmacherów – Facebook
W badanym okresie królem interakcji na Facebooku został bank Superbet Polska, który osiągnął ich nieco ponad 340 tys. Z takim wynikiem uplasował się na 1. miejscu rankingu. Strona ta uzyskała również najwięcej komentarzy (ponad 106 tys.). Miejsce 2. w zestawieniu zajął profil Betclic Polska z wynikiem ponad 306 tys. interakcji. Pierwszą trójkę rankingu zamknął STS, który uzyskał ponad 305 tys. wszystkich interakcji.
W badanym okresie największą aktywnością własną wykazał się forBET. Przez rok na tym profilu opublikowano ponad 2 tys. postów. Aktywne były również: TOTALbet (ponad 2 tys. wpisów), LV BET (ponad 1,8 tys. postów) oraz Superbet Polska (ponad 1,8 tys. publikacji).
Ranking roczny bukmacherów – YouTube
W badanym okresie na kanale YouTube najbardziej angażującymi były profile Betclic Polska (niemal 53 mln wyświetleń) i STS TV (ponad 9 mln wyświetleń). Dobrze radził sobie też SuperbetPL (ponad 5,4 mln wyświetleń).
Ranking roczny bukmacherów – Twitter
Na Twitterze królowały Betclic Polska, Superbet oraz eFortuna.pl. Te profile zebrały na tym kanale kolejno: ponad 121 tys., ponad 60 tys. i ponad 47 tys. wszystkich reakcji.
Ranking roczny bukmacherów – Instagram
W badanym okresie na Instagramie najbardziej angażujące konta bukmacherów należały do: Betclic Polska (ponad 1,5 mln reakcji), STS (ponad 90 tys. reakcji) oraz Fortuna (niemal 85 tys. reakcji).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie Superbet Polska i Betclic Polska. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].