Ubezpieczyciele na Facebooku. Ranking za okres 18 lutego – 24 marca 2022 r.

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Analitycy IBIMS sprawdzili jak ubezpieczyciele radzili sobie na Facebooku w okresie od 18 lutego – 24 marca 2022 r. Najwięcej interakcji wygenerowały profile Link 4, Warta oraz Aviva. Jednym z aktywniejszych fanpage’y w zestawieniu okazał się profil Link 4, zaś największy przyrost nowych fanów uzyskała Aviva. Jak radzili sobie inni?

Link 4, Warta, Aviva – najpopularniejsi ubezpieczyciele na Facebooku

Pod względem interakcji w pierwszej trójce znaleźli się ubezpieczyciele Link 4 (6,6 tysiąca), Warta (4,8 tysiąca) oraz Aviva (4,4 tysiąca). Co ciekawe, to Warta, która znalazła się na drugim miejscu w rankingu, zdobyła największe zaangażowanie użytkowników, zyskując w badanym okresie aż 2,9 tysiąca komentarzy. Aviva, która uplasowała się na trzecim miejscu na podium, uzyskała za to największy przyrost fanów.

facebook-ubezpieczyciele-pzu-aviva-link4-warta

W badanym okresie największą popularnością cieszyły się posty ubezpieczycieli Link 4 oraz Ergo Hestia. Pierwszy z nich opublikowany został 8 marca i w swojej treści zawierał życzenia z okazji Dnia Kobiet. Wpis ten zyskał aż 2,7 tysiąca polubień. Drugi dotyczył pomocy Ukrainie, a dokładniej finansowania ubezpieczenia OC wszystkim uchodźcom przybywającym do Polski. Post ten uzyskał najwięcej podań dalej (1,4 tysiąca).

Najaktywniejszymi firmami były PZU, Pru – Czas na przyszłość oraz TUZ Ubezpiecznia oraz SIGNAL IDUNA Polska.

facebook-ubezpieczyciele-pzu-aviva-link4-warta-posty

Podsumowując, w czołówce najlepszych ubezpieczycieli na Facebooku w okresie od 18 lutego do 24 marca 2022 r. znalazły się profile Link 4, Warta oraz Aviva. Warto zauważyć, że najbardziej bogaty w fanów profil Aviva zyskał jedynie trzecie miejsce w zestawieniu i w badanym okresie wcale nie okazał się liderem w mediach społecznościowych. Pod względem sumy interakcji generowanych w obrębie profilu wyprzedzili go znacznie mniejsi konkurenci.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].