W najnowszym zestawieniu analitycy IBIMS po raz kolejny wzięli pod lupę facebookowe profile producentów mebli oraz sklepów meblowych. Badany okres obejmuje styczeń 2023 r. Trzy pierwsze miejsca zajęły: Salony Agata, Meble Ares oraz Black Red White. Jak sytuacja wyglądała w przypadku pozostałych profili?
Ranking producentów mebli na Facebooku. Salony Agata, Meble Ares i Black Red White na czele zestawienia
W styczniu na 1. miejscu rankingu producentów mebli oraz sklepów meblowych na Facebooku ponownie uplasowały się Salony Agata. Z wynikiem 21 tys. interakcji firma ta po raz kolejny zdeklasowała swoich konkurentów, pozostawiając ich daleko w tyle. Marka ta miała identyczną liczbę interakcji, co w minionym miesiącu.
Kolejnym najbardziej interaktywnym profilem w zestawieniu był fanpage Mebli ARES, który odnotował sumę interakcji na poziomie 8,8 tys. Porównując do zestawienia z grudnia 2022 roku, marka odnotowała spadek w wynikach. Zgromadziła bowiem o 5,2 tys. interakcji mniej. Nie przeszkodziło to jednak firmie w zaliczeniu awansu (skok z miejsca 3. na 2.).
Pozycję nr 3 zajął profil Black Red White, osiągając wynik 8,3 tys. interakcji. W styczniu, porównując do grudnia 2022, dla tej marki był to skok z lokaty 5. i poprawienie wyniku o 2,8 tys. interakcji.
W styczniu największą aktywnością własną wykazywała się marka Meble Stylowe Gutowo Małe. Przez miesiąc na stronie opublikowano 88 postów. Pod tym względem dobrze wypadły również: Meble Ares (40 publikacji) oraz Salony Agata (24 wpisy). Największą liczbę polubień i komentarzy miały Salony Agata (18 tys. like’ów i 1,3 tys. komentarzy). Najczęściej udostępniane były posty na stronie AMT Meble (1,8 tys. razy).
Producenci mebli w styczniu 2023 r. Najpopularniejsze posty
W badanym okresie największą interaktywność generował post na profilu marki Agata Meble. Zebrał on w sumie 4,4 tys. interakcji ze strony użytkowników. Publikacja ta miała też najwięcej polubień (3,8 tys.). Informowała o rabatach na produkty dostępne w salonach.
Na miejscu 2. uplasował się post opublikowany również przez Salony Agata, który zebrał 3,4 tys. interakcji. Odnosił się on do eleganckich, niebieskich wzorów na porcelanowych i ceramicznych naczyniach. Miejsce 3. w zestawieniu zdobył post napisany przez Meble Bogart. Wpis miał 3,1 tys. wszystkich interakcji, a dotyczył 31. finału WOŚP.
Największą liczbę komentarzy miała publikacja Salonów Agata (497), zaś najwięcej udostępnień zebrał post napisany przez Moderno Meble (434). Żadna z marek nie zdominowała styczniowego zestawienia najpopularniejszych wpisów producentów mebli na Facebooku.
Podsumowując, w styczniowym zestawieniu w pierwszej trójce znalazły się Salony Agata, Meble Ares i Black Red White. To właśnie te profile wypadły w bieżącym zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].