Skuteczność komunikacji firm bukmacherskich na Instagramie w lutym 2024

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS) przeprowadził analizę działań firm bukmacherskich na Instagramie w lutym 2024 r. Nasz zespół skoncentrował się na wskaźniku mówiącym najwięcej o skuteczności komunikacji w mediach społecznościowych – liczbie interakcji, obejmującej reakcje i komentarze.

Liderzy interakcji

Wiodącym graczem okazał się Betclic Polska, który zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji osiągając imponujące 515 tys. interakcji. Marka wyróżnia się również pod względem wzrostu fanów, aż o 9,8 tys.. Duża liczba opublikowanych postów (114) i pół miliona reakcji pokazuje, że marka zastosowała skuteczną strategię angażowania swoich obserwujących.

Firma Fortuna zajęła drugą pozycję z 33 tys. interakcji przy wzroście liczby fanów o 745. Ich aktywność przełożyła się na 30 tys. reakcji oraz 3 tys. komentarzy.

Superbet z 18 tys. interakcji, wykazał się wysoką efektywnością komunikacji, uzyskując wysokie zaangażowanie odbiorców w porównaniu do mniejszej ilości contentu (23 posty).

Najbardziej aktywni gracze

Analizując ilość postów opublikowanych przez firmy bukmacherskie, na pierwszym miejscu znalazła się Betclic Polska – 114 wpisów w lutym 2024. Kolejne pozycje należą do Betters (85), TOTALbet (69),  Fortuna (58), STS (47), ETOTO (41).

Ranking według ilości komentarzy

Uwzględniając ilość komentarzy opublikowanych pod wpisami ranking wygrywa ponownie Betclic Polska, firma uzyskała 14 tys. komentarzy. Kolejne miejsca zajęły Fortuna (3,7 tys.), Superbet – Zakłady Bukmacherskie 🔴(2,9 tys.), STS (1,2 tys.)

Podsumowanie

Analiza rynku bukmacherskiego na Instagramie ukazuje, że dynamiczna i dobrze przemyślana strategia komunikacji może znacząco zwiększyć zaangażowanie użytkowników. Firmy, które jeszcze nie osiągnęły zamierzonych efektów, powinny brać przykład z liderów i ciągle optymalizować swoje działania, aby lepiej rezonować z odbiorcami i budować długotrwałe relacje.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na [email protected].